Projekt na pograniczu scenografii teatralnej, rzeźby, instalacji.
Publiczność jest zaproszona do wnętrza, odczuwa przestrzeń z bliska wszystkimi zmysłami
Pobudza wyobraźnię kreatywność, zbliża do natury i świata wewnętrznego odbiorcy
Wielowymiarowy i uniwersalny tekst A.Lind “Piaskowy wilk” jest punktem wyjścia
artystycznych, twórczych, poszukiwań skupionych na poetyckiej metaforze, emocjach,
odczuciach.
Instalacja złożona z obiektów scenograficznych, wykonanych własną, mieszaną techniką rzeźbiarską z naturalnych, ekologicznych materiałów. Piaskowy wilk jest częścią przyrody, postacią magiczną, metafizyczną żyjąca zgodnie z cyklem natury. To przyjaciel, towarzysz, który pojawia się w naszej wyobraźni, kiedy potrzebujemy zrozumienia, ukojenia, rozmowy, bliskości.
Istnieje w każdym z nas, chociaż nie zawsze udaje się go poczuć, zobaczyć, wyobrazić.
Przywołany przez osobiste odczucia, wyobrażenia, myśli, pojawia się w wyobraźni pobudzony przez dziecięcą zabawę, poczucie wolności, sensoryczny kontakt z naturą i sztuką.
Zuzanna Srebrna – scenografka, kostiumografka, rzeźbiarka, twórczyni instalacji. Urodzona w Warszawie w 1985r. Od 2010 roku zrealizowała scenografię i kostiumy do ponad 30-tu spektakli, w najważniejszych ośrodkach teatralnych w całej Polsce. Wiele z nich otrzymało prestiżowe nagrody oraz były pokazywane na najważniejszych festiwalach i portalach w Polsce a także za granicą.
Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie [rzeźba, scenografia, studium pedagogiczne]. Trzykrotnie otrzymała Złotą Maskę w kategorii scenografia, przyznawaną przez Marszałków Województwa Śląskiego i Opolskiego(2016,2014,2013). Na XIX MFTDiM Korczak nagrodzona za scenografię do spektaklu The Hideout /Kryjówka. Spektakl trzymał także nagrodę publiczności na Festiwalu Klamra w Toruniu oraz Grand Prix festiwalu Kontrapunkt 2015 w Szczecinie. Był również pokazywany w Tijanjin Grand Theater oraz w Harbin Grand Theater w Chinach. Scenografia do Morrisona/Śmiercisyn otrzymała wyróżnienie na XX Międzynarodowym Festiwalu Teatrów Lalek
SPOTKANIA w Toruniu. Jest autorką scenografii wystawy stałej Soria Moria w Europejskim Centrum Bajki w Pacanowie [2017], instalacji Marzenia w ramach FFOL w Opolu [2016] oraz scenografii do gry miejskiej Syreny w Warszawie reż. G. Tyler [2015]. W 2010 studiowała w Stambule, gdzie zrealizowała performance Eglen Eylem, w ramach Stambuł Europejską Stolicą Kultury 2010. W 2020 jej kostiumy
były prezentowane na wystawie Innovative costume of the 21st century: The next Generation.
Udział w instalacji jest nieodpłatny.