Członkini Zarządu Fundacji Teatr 21. Dramaturżka, pedagożka i badaczka teatru. Absolwentka Wydziału Wiedzy o Teatrze Akademii Teatralnej w Warszawie, ukończyła studia doktoranckie w Instytucie Kultury Polskiej UW. Współtwórczyni programu studiów Pedagogika Teatru (Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego, Instytut Kultury Polskiej UW), autorka koncepcji merytorycznej projektu “Teatralny Plac Zabaw Jana Dormana” oraz dramaturgii spektaklu pod tym samym tytułem w reżyserii Justyny Sobczyk (Instytut Teatralny), przywracającego pamięć o spuściźnie teatralnej wybitnego twórcy teatru dla dzieci Jana Dormana. Współkuratorka projektu “Dorman. Archiwum otwarte” prowadzonego w również w Instytucie Teatralnym. Członkini zespołu badawczego w ramach projektu HyPaTia i współtwórczyni książek wydanych w tej serii. Autorka kilkudziesięciu scenariuszy teatralnych. W latach 2011-2015 dramaturżka Teatru Studio im. St. I. Witkiewicza w Warszawie. Od 2012 roku dramaturżka Teatru 21, w którym aktorami są osoby z zespołem Downa i autyzmem. W teatrze tym łączy teorię z praktyką, wprowadzając w obszar teorii teatru polskiego perspektywę studiów o niepełnosprawności i wydając liczne publikacje i książki, m.in.: “21 myśli o teatrze”, “Odzyskiwanie obecności. Niepełnosprawność w teatrze i performansie”. Razem z grupą współtworzyła m.in. spektakle “…i my wszyscy. Odcinek 0”, “Statek miłości. Odcinek 1”, “Upadki. Odcinek 2”, “Klauni czyli o rodzinie”, “Rewolucja, której nie było”. Obecnie wraz z Teatrem 21 współtworzy społeczną artystyczną instytucję kultury pod nazwą “Centrum Sztuki Włączającej”. Współpracowała m.in. z Teatrem Dramatycznym, gdzie współtworzyła spektakle “Per Gynt. Szkice z Dramatu Henryka Ibsena”, “Klub Polski”, “Córeczki”, z Nowym Teatrem w Warszawie (“Indianie”), z Narodowym Starym Teatrze w Krakowie (“Szewcy”), Teatrem Powszechnym w Warszawie “(Ssuperspektakl”), Teatrem Zagłębia w Sosnowcu (“Wróg. Instrukcja obsługi”), z Teatrem Polskim w Bydgoszczy (“Mur”, “Wielce Szanowna Pani”). Współreżyserka spektaklu “Kuracjuszki” zrealizowanego przez Stowarzyszenie Pedagogów Teatru i Teatr Powszechny w Warszawie.