Sorry, this entry is only available in Polski.

INNOWACYJNE TRANSFERY

Celem jest wspólna praca w bezpiecznej przestrzeni gotowej na nowe, nieoczywiste, zaskakujące, która może przynieść wszystkim odkrycia w obszarze badania sztuki performatywnej (aktorstwo, taniec, muzyka, pisanie, improwizacja itd). Przestrzeń spotkań, w których obie strony, zespół Teatru 21 oraz goście artystyczni, występują w roli ekspertów.

Niektóre warsztaty są otwarte dla uczestników pragnących zdobyć nowe kompetencje w obszarze budowania twórczych i inkluzywnych przestrzeni działania.

NOWE SIECI WSPÓŁPRACY

Studio 21 to działanie wspierające poszerzanie mapy kultury o nowe obecności artystyczne. To rozwijanie krajobrazu sztuk performatywnych. Współpraca z osobami twórczymi ma na celu wzmacnianie przepływu wiedzy, doświadczenia i zasobów. U podstaw projektu leży współpraca ponad ciałami, granicami i sposobami poznania, łącząc instytucje, artystów i społeczności w celu współtworzenia strategii na rzecz bardziej inkluzywnych ekosystemów kulturowych.

Na pierwsze otwarte warsztaty z tego cyklu zapraszamy w poniedziałki: 5, 12 i 26 maja, godz. 15.30-17.30 w CSzW/T21.

Zapraszamy na nie osoby zainteresowane pracą w różnorodnej społeczności z fokusem na osoby z alternatywnymi możliwościami poznawczymi.

Na warsztaty obowiązują zapisy. Na zgłoszenia czekamy pod mailem: rezerwacje@teatr21.pl

Wstęp wolny.

Warsztaty z improwizacji i kreatywnej pracy z ciałem poprowadzi Aleksandra-Bożek Muszyńska

 

Ciało wie! – warsztaty z improwizacji i kreatywnej pracy z ciałem

Podstawą mojego myślenia o improwizacji jest założenie, że wszystko, czego potrzebujecie, żeby zacząć już macie. Trzeba tylko to zauważyć i za tym podążyć. Pojęcia, wokół których będziemy się poruszać to: ciekawość, uważność i abstrakcja. Poprzez różnego rodzaju zadania ruchowe będziemy poszukiwać przyjemności w ruchu oraz indywidualnej ekspresji.

Proponowane przeze mnie ćwiczenia są inspirowane moją kilkuletnią praktyką improwizacji ze szwedzką performerką Idą Gӧrsch, coachingami u australijskiego improwizatora Andrew Morrishe’a, a także oparte o praktykę własną.