Aleksandra Skotarek w ramach projektu ``Strategie przetrwania``

W czasie pandemii koronawirusa wiele osób zostało jeszcze bardziej przywiązanych do swoich komputerów. Ilości informacji które dopływały tym kanałem do zamkniętych w mieszkaniach ludzi, przekraczały możliwości przyswajania, selekcji i interpretacji. Potrzeba bycia produktywnym w okresie zamknięcia skłaniała wiele osób do jak najlepszego zagospodarowania tego czasu np. ćwiczeń fizycznych, gotowania, nauki nowego języka, znalezienia dodatkowego hobby. Skotarek w telegraficznym skrócie zdaje relację ze swojego doświadczenia zamknięcia. Wykorzystuje w tym celu komputer i zapisuje notatki także w formie graficznej, za pomocą emotikonów, które niekiedy zastępują słowa lub dookreślają tekst.

wideo: Łukasz Sosiński, Magdalena Łazarczyk

Zobacz wersję z AUDIODESKRYPCJĄ

Aleksandra Skotarek

W Teatrze 21 występuje od 2005 r. Spełniły się jej marzenia by zostać aktorką. Jest osobą bardzo emocjonalną i wrażliwą. Za swoją najważniejsze role uważa kreacje w “Upadkach” i “Superspektaklu”. Dużo maluje, a jej prace plastyczne były wystawiane w wielu galeriach. Obdarzona jest zmysłem dziennikarskim, pisze artykuły, scenariusze i książkę o Teatrze 21. Bardzo lubi czytać – głównie książki psychologiczne i biograficzne, a jej ulubiona biografia to ta o Michaelu Jacksonie. Chętnie słucha muzyki, sama też komponuje i gra na pianinie elektrycznym. Olę cechuje ekstremalna konfabulacja i szalona improwizacja. Przez wielu nazywana po prostu “Aktorzyca”.

„Strategie przetrwania” to projekt aktorek i aktorów Teatru 21 w ramach Centrum Sztuki Włączającej. Zrodził się w czasie pandemii jako swojego rodzaju reakcja obronna na zaistniałą sytuację zamknięcia i niemożliwości grania i uczestniczenia w próbach. Sytuacja ta zaowocowało nowym rodzajem twórczości. Pozbawieni możliwości artystycznej ekspresji na scenie, aktorzy i aktorki Teatru 21 rozpoczęli swoje autorskie działania, które realizowali we własnych domach.

czytaj więcej

Program Centrum Sztuki Włączającej jest współfinansowany przez m.st. Warszawę.

Dofinansowano ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach programu "Kultura w sieci"